Брендбук – це внутрішньокорпоративний документ, який систематизує всі ідеологічні елементи бренду, формує його комплексну картину, а також містить звіт правил по використанню графічних і вербальних компонентів бренду.
Брендбук є інструментом маркетолога, бренд-менеджера і інших фахівців, що допомагає оперувати загальними елементами і властивостями бренду з метою збільшення продажів. Розробка необхідна всім великим компаніям, що ретранслює свою айдентику на сотні рекламних матеріалів, обов’язкове, якщо ваш бізнес має широку географію, просто необхідна, коли ви співпрацюєте з різними підрядниками. Наприклад, якщо мова йде про виготовлення візиток, друк листівок, друк брошур або друк буклетів, то друкарня повинна чітко розуміти яким способом буде здійснюватися друк (офсетний друк або цифрова і т.д.), які кольори будуть застосовуватися, чи буде вирубка і т.д.
ЩО ВХОДИТЬ У брендбук?
«Книга бренду» – це багатокомпонентний документ, який складається з декількох частин.
ідеологічна частина
- Опис сфери діяльності компанії;
- Формулювання місії, філософії та цінностей бренду;
- Передбачуваний життєвий цикл бренду;
- Опис корпоративної культури;
- Певні стратегії розвитку, які відображають переваги продукту або компанії в конкурентному середовищі;
- Опис специфіки бізнес-процесів бренду;
Графічна частина
- Опис корпоративного знака та його елементів (логотип, корпоративний символ);
- Основна та додаткова версія побудови корпоративного знака;
- Варіанти використання корпоративного знака (повнокольоровий, ч / б, монохромному виконанні);
- Варіанти використання основного і додаткового логотипу в залежності від яскравості фону;
- Неприпустимі варіанти використання корпоративного знака;
- Слоган і пояснення до нього;
- Принципи компонування слогана (виступ букв, відступи, розташування щодо логотипу);
- Варіанти використання логотипу та слогану (повнокольоровий, ч / б, монохромне виконання);
- Характеристика областей застосування корпоративного знака та слогану;
- Правила використання корпоративного знака на різних матеріалах;
- Основні і додаткові корпоративні шрифти, правила оформлення текстів;
- Основні і додаткові корпоративні кольори;
- Загальні принципи побудови макетів;
- Принципи оформлення та верстки зовнішньої реклами (білборд, Мегаборд, сіті-лайт, і т.д.);
- Принципи використання корпоративних елементів на інтернет-носіях (інтернет-банери);
ЯК брендбук ДОПОМОЖЕ ВАШОМУ БІЗНЕСУ?
Унікальність і власний дизайн підкреслює характер компанії. Вигідно виділяє бренд серед конкурентів. Прискорює запам’ятовування і підвищує впізнаваність бренду. Рекламні кампанії проходять набагато успішніше. Брендбук економить час і зменшує ціну послуг з розробки поліграфії та інших рекламних матеріалів.
Замовити розробку брендбуку в «Mila Design» – значить довіритися агентству, якому справді не все одно. Ми уважні до дрібниць, але найголовніше: ми уважні до побажань клієнта і потребам його бренду. Будемо прислухатися до вашої думки і тримати в курсі роботи – від першої зустрічі до здачі проекту.