Зв'язатися з нами

Фірмовий стиль

06 Січ 2020

РОЗРОБКА ФІРМОВОГО СТИЛЮ, СТВОРЕННЯ КОРПОРАТИВНОГО ДИЗАЙНУ, СТВОРЕННЯ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ІМІДЖУ ДЛЯ КОМПАНІЇ

Розробка фірмового стилю, який буде підкреслювати стильність образу і унікальність бізнесу, забезпечить успіх всіх маркетингових і рекламних кампаній вашої торгової марки.

Розробка фірмового стилю зазвичай включає в себе логотипи, написання слогана, підбір потрібних шрифтів для фірмової документації та рекламної продукції, вибір загальної колірної гами, а також створення макетів корпоративної атрибутики (візиток, фірмових конвертів, фірмових бланків і т.д.).

Фірмовий стиль компанії включає:

  • Фірмовий знак і логотип;
  • слоган;
  • Фірмовий блок (логотип + слоган);
  • Фірмові кольори;
  • Фірмовий шрифт;
  • Корпоративний персонаж.

Додаткові послуги:

  • бланк візитної картки;
  • фірмовий бланк;
  • фірмовий конверт;
  • фірмова папка;
  • розробка назви компанії і товарів;
  • розробка слоганів і рекламних текстів;
  • поліграфічна продукція (буклети, календарі, упакування)

Розробка фірмового стилю має такі переваги:

  1. Підвищення рівня запам’ятовування і впізнаваності фірми і її продукту;
  2. Створення надійної репутації компанії і її привабливого іміджу;
  3. Надання фірмі індивідуальності і підвищення її конкурентоспроможності;
  4. Підвищення рівня довіри з боку цільової аудиторії і рівня лояльності споживачів;
  5. Збільшення обсягу продажів і зростання прибутку компанії;
  6. Скорочення витрат на рекламу. Єдина комунікація впливає на порядок сильніше, ніж розрізнені рекламні заходи;
  7. Економія бюджету при виведенні нових продуктів, за рахунок сформованої впізнаваності та популярності бренду.

Носіями фірмового стилю можуть бути – візитки компанії, корпоративна документація, фірмові бланки, фірмові конверти і папки, рекламна сувенірна продукція (ручки, олівці, флешки, блокноти, календарі, щоденники і тд), пакети та упаковка.

Фірмовий стиль допомагає досягти певного єдності в рекламі, носіями фірмового стилю можуть виступати всі форми реклами, збільшуючи її ефективність.

Фірмовий стиль тісно пов’язаний з поняттям іміджу, адже це умовна оболонка, яку наповнюють конкретним змістом. А її наповнення формує поняття іміджу фірми.

Креативний дизайнер розробить ідею позиціонування єдності бренду і елементів фірмового стилю, які її відображати. Тому, при згадці вашого назви в свідомості споживача моментально викликатися асоціація з будь-яким візуальним елементом, формою або кольором, що сприятиме зростанню і процвітанню фірми.

Замовляйте дизайн проект фірмовий стиль + логотип в веб студії «Mila Design» і ми створимо для вас унікальні макети, який буде сприяти гарному враженню і сприйняття.

06 Січ 2020