Зв'язатися з нами

Дизайн постів в інстаграм

20 Січ 2020

Пост інстаграм

Оскільки принцип Інстаграма полягає в публікації зображень і відео, він ідеально підходить для просування товарів і послуг, економічно вигідний і ефективний спосіб, що дозволяє привабливо відображати свої продукти і послуги завдяки величезній аудиторії соціальної мережі інстаграм, найпопулярнішою сіті в усі Світі. Аналіз топових акаунтів, показав що ми помічаємо, як гармонійно вони побудовані: загальна колірна гамма або стилістика, змістовні підписи і дотримання єдиного настрою профілю. Тому сьогодні ми зануримося в світ інстаграмного дизайну.

Як правильно вести аккаунт?

Правила ведення Інстаграма не закінчується на контенті. Для підтримки ефективності профілю використовуйте змістовний текст. Це може бути:

  • ім’я та опис профілю;
  • підписи до публікацій;
  • посилання і кнопки.

Ім’я та опис профілю в Інстаграм, ця інформація індексується пошуковими системами. Тому при ліміті в 30 символів для імені і 150 символів для опису слід вмістити максимальну кількість інформації. Чи не дублюйте назву бренду або компанії, якщо воно вказане в нікнеймі. Краще повідомте ключові моменти вашої роботи, товару, послуги, а також фізичну адресу, графік роботи, сайт і акційні пропозиції.

Чому важливо приділяти увагу оформленню?

Створити обліковий запис Instagram – просто, головне – його наповнення (контент ІНСТАР). Основні критерії контенту:

  1. “Зустрічають по одягу”. Гарно оформлений профіль, приємно дивитися. Якщо користувач зупиняється на Вашій сторінці заради натхнення і картинок, то він ймовірно поцікавиться призначенням профілю і вашими послугами / продуктом.
  2. Демонстрація продукту / послуги. Приваблива фотографія продукту викликає інтерес у споживача, особливо в разі, коли важлива візуальне сприйняття. Це стосується магазинів одягу, салонів, фотографів і тп .. Все залежить від візуальної подачі.
  3. Залучення цікавими статтями.
  4. Якщо ви створили сторінку як магазин. Пропонований Вами товар красиво подайте, використовуйте фото і відео на яких продемонструєте оригінально, якщо це одяг покажіть їх на моделі або в поєднанні з аксесуарами в плоть до вибору кольору лаку на нігтях, повний цибулю, звертаючи увагу на модні тенденції. Тоді ваш аккаунт буде не просто продають але і виділеним серед звичайних подібних.
  5. Відгуки. Створіть рубрику “Відгуки” дотримуючись основної стилістики, і публікуйте відгуки про кращих проектів, щоб відвідувачі могли оцінювати результати вашої роботи.

Як зробити обліковий запис привабливим?

Для початку подивіться красиві і популярні аналогічні сторінки інстаграма. Виберіть з кожної сподобалася сторінки (а главное чтоб ця сторінка була з великою кількістю передплатників, топ сторінка інстаграм), то що вас привабило і подайте на своїй сторінці але зробивши апгрейд, подайте ще краще.

Стиль в Інстаграм – це найважливіше:

  • колірна гамма, використовуйте один фільтр на кожні 15 посад;
  • додавання постів за певним порядком, шахового;
  • покажіть настрій профілю.

Пам’ятайте, що оформлення аккаунта вимагає якісного вихідного матеріалу. Забудьте про розмиті, недбалих фото і відео. Вибирайте зображення з високою роздільною здатністю, бажано зроблені з професійним підходом. Веб студія “Mila Design” створить для Вас якісний і професійний дизайн Вашого профілю.

 

20 Січ 2020