Фірмовий стиль – єдина система рекламних елементів, що застосовуються в рамках оформлення продукції однієї компанії: логотип, стилістичні прийоми дизайну, набір квітів, візуальні ефекти, шрифт. Завдяки фірмовому стилю, просування товарів і послуг компанії відбувається швидко і ефективно.
ФІРМОВИЙ СТИЛЬ КОМПАНІЇ включає:
- Фірмовий знак і логотип;
- слоган;
- Фірмовий блок (логотип + слоган);
- Фірмові кольори;
- Фірмовий шрифт;
- Корпоративний персонаж.
ДОДАТКОВІ ПОСЛУГИ:
- бланк візитної картки;
- фірмовий бланк;
- фірмовий конверт;
- фірмова папка;
- розробка назви компанії і товарів;
- розробка слоганів і рекламних текстів;
- поліграфічна продукція (буклети, календарі, упакування)
По суті, фірмовий стиль – це ідентифікує маркер: споживач, задоволений якістю продукції / обслуговування, буде переносити позитивні враження на все, що оформлено аналогічним чином. Тому ексклюзивність – це ще захист від клонування і підробок.
РОЗРОБКА ФІРМОВОГО СТИЛЮ «MILA DESIGN» МАЄ НАСТУПНІ ПЕРЕВАГИ:
- Підвищення рівня запам’ятовування і впізнаваності фірми і її продукту;
- Створення надійної репутації компанії і її привабливого іміджу;
- Надання фірмі індивідуальності і підвищення її конкурентоспроможності;
- Підвищення рівня довіри з боку цільової аудиторії і рівня лояльності споживачів;
- Збільшення обсягу продажів і зростання прибутку компанії;
- Скорочення витрат на рекламу. Єдина комунікація впливає на порядок сильніше, ніж розрізнені рекламні заходи;
- Економія бюджету при виведенні нових продуктів, за рахунок сформованої впізнаваності та популярності бренду.
Носіями фірмового стилю можуть бути – візитки компанії, корпоративна документація, фірмові бланки, фірмові конверти і папки, рекламна сувенірна продукція (ручки, олівці, флешки, блокноти, календарі, щоденники і тд), пакети та упаковка.
Фірмовий стиль допомагає досягти певного єдності в рекламі, носіями фірмового стилю можуть виступати всі форми реклами, збільшуючи її ефективність.
Незважаючи на безліч факторів ми завжди пропонуємо своїм клієнтам тільки чесну і справедливу вартість за послугу дизайну. Дизайн «Mila Design» – це перевага, дизайн «Mila Design» – це ваше якість.
Фірмовий стиль тісно пов’язаний з поняттям іміджу, адже це умовна оболонка, яку наповнюють конкретним змістом. А її наповнення формує поняття іміджу фірми.
Креативний дизайнер розробить ідею позиціонування єдності бренду і елементів фірмового стилю, які її відображати. Тому, при згадці вашого назви в свідомості споживача моментально викликатися асоціація з будь-яким візуальним елементом, формою або кольором, що сприятиме зростанню і процвітанню фірми.