Зв'язатися з нами

Розробка фірмового стилю

Фірмовий стиль – єдина система рекламних елементів, що застосовуються в рамках оформлення продукції однієї компанії: логотип, стилістичні прийоми дизайну, набір квітів, візуальні ефекти, шрифт. Завдяки фірмовому стилю, просування товарів і послуг компанії відбувається швидко і ефективно.

ФІРМОВИЙ СТИЛЬ КОМПАНІЇ включає:

  • Фірмовий знак і логотип;
  • слоган;
  • Фірмовий блок (логотип + слоган);
  • Фірмові кольори;
  • Фірмовий шрифт;
  • Корпоративний персонаж.

ДОДАТКОВІ ПОСЛУГИ:

  • бланк візитної картки;
  • фірмовий бланк;
  • фірмовий конверт;
  • фірмова папка;
  • розробка назви компанії і товарів;
  • розробка слоганів і рекламних текстів;
  • поліграфічна продукція (буклети, календарі, упакування)

По суті, фірмовий стиль – це ідентифікує маркер: споживач, задоволений якістю продукції / обслуговування, буде переносити позитивні враження на все, що оформлено аналогічним чином. Тому ексклюзивність – це ще захист від клонування і підробок.

РОЗРОБКА ФІРМОВОГО СТИЛЮ «MILA DESIGN» МАЄ НАСТУПНІ ПЕРЕВАГИ:

  • Підвищення рівня запам’ятовування і впізнаваності фірми і її продукту;
  • Створення надійної репутації компанії і її привабливого іміджу;
  • Надання фірмі індивідуальності і підвищення її конкурентоспроможності;
  • Підвищення рівня довіри з боку цільової аудиторії і рівня лояльності споживачів;
  • Збільшення обсягу продажів і зростання прибутку компанії;
  • Скорочення витрат на рекламу. Єдина комунікація впливає на порядок сильніше, ніж розрізнені рекламні заходи;
  • Економія бюджету при виведенні нових продуктів, за рахунок сформованої впізнаваності та популярності бренду.

Носіями фірмового стилю можуть бути – візитки компанії, корпоративна документація, фірмові бланки, фірмові конверти і папки, рекламна сувенірна продукція (ручки, олівці, флешки, блокноти, календарі, щоденники і тд), пакети та упаковка.

Фірмовий стиль допомагає досягти певного єдності в рекламі, носіями фірмового стилю можуть виступати всі форми реклами, збільшуючи її ефективність.

Незважаючи на безліч факторів ми завжди пропонуємо своїм клієнтам тільки чесну і справедливу вартість за послугу дизайну. Дизайн «Mila Design» – це перевага, дизайн «Mila Design» – це ваше якість.

Фірмовий стиль тісно пов’язаний з поняттям іміджу, адже це умовна оболонка, яку наповнюють конкретним змістом. А її наповнення формує поняття іміджу фірми.

Креативний дизайнер розробить ідею позиціонування єдності бренду і елементів фірмового стилю, які її відображати. Тому, при згадці вашого назви в свідомості споживача моментально викликатися асоціація з будь-яким візуальним елементом, формою або кольором, що сприятиме зростанню і процвітанню фірми.