Зв'язатися з нами

Що ж таке POS-матеріали?

10 Лют 2020

POS – це оформлення місць продажів.
POS матеріалами (POS materials) називають матеріали, які на місцях продажів допомагають просуванню певного бренду або товару (воблери, цінники, шелфтокери, диспенсери, прапорці, барвиста етикетки, прапорці та гірлянди, декоративні магніти, постери, бирки, мобайли, ростові фігури і т . Д.). POS матеріали привертають увагу покупців, тим самим сприяючи підвищенню продажів.
Покупці, вивчаючи POS-матеріали, отримують інформацію про переваги продукції. POS-матеріали важливий інструмент маркетингу, який діє на покупця знаходиться в даний момент у полки з товаром. Завдяки їх застосуванню покупець часто вирішується на покупку саме тут, і зараз, на відміну, наприклад, від рекламного ролика, який пропонує придбати рекламований продукт. Таким чином, за рахунок інформативності і здатності привертати увагу до товару, POS-матеріали стимулюють продажі. Уміло спланувавши рекламну кампанію, можна навіть при скромному бюджеті успішно просувати свій товар в місцях продажів.
У веб студії «Mila Design» Ви зможете замовити дизайн для реклами все можливих видів POS-матеріалів:

  • вобблери
  • диспенсери
  • мобайли
  • шелфтокери
  • цінники
  • ростові фігури
  • дисплеї
  • декоративні магніти
  • барвиста упаковка

Вобблери – рекламне зображення на гнучкій тремтячою ніжці, що привертає увагу за рахунок вібрації.

Диспенсери – призначені для штучної вкладки рекламованого товару (часто поряд з товаром на тому ж диспенсері лежать і рекламні буклети, йому присвячені). Дисплей чимось схожий на диспенсер, тільки немає кишені, а ззаду приклеєна або вирубана нога.

Мобайли – великі рекламні зображення.

Шелфтокер – це повноколірний фігурний рекламний елемент із пластику, призначений для візуального об’єднання і виділення на загальній полиці продукції однієї торгової марки. Шелфтокери дозволяють привернути додаткову увагу до бренду і сприяють його запам’ятовуванню.

Виробництво ростових фігур можливо за допомогою офсетного друку з двох і більше стандартних листів А1. Так як конструкція складова, її легко розбирати і перевозити.
Незважаючи на ефективність даного рекламного засобу, ні в якому разі не варто заперечувати традиційних інститутів реклами та дизайну:

  • дизайн рекламних буклетів
  • макета банера
  • зовнішня реклама
  • сучасний дизайн упаковок і етикеток

Ідеальний варіант – це органічне завершення всієї концепції рекламної кампанії використанням коштів POS.

10 Лют 2020